nattisss

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Nattisss - 22 december 2012 23:36

Jag kan inte förstå hur man orkar blogga flera gånget varje dag.. Jag förstår inte det, det kanske bara är mitt liv som inte är så spännande? Inte vet jag, den ända gången mitt liv är riktigt intressant är när jag jobbar och då kan jag inte blogga.. 


Men iallafall har det varit en ganska lugn men ändå fartfylld dag och jag har haft väldigt kul! Fått testat nya grejer och smakat på lite nya maträtter! En hit helt enkelt. 


Just nu ligger jag i min syster säng och ska hjäpa henne men det blir mest skitsnack som vanligt! Vilket dock är helt underbart då vi inte träffas speciellt ofta.. ÅH, jag måste bara få säga att jag älskar denna människa så grymt mycket, vi har haft väldigt många roliga stunder tillsammans! P&L är bland dom starkaste minnen vi har tillsammans och efter det så har bandet mellan oss bara blivit starkare och jag klagar inte för hon är stört skön människa! Det finns få människor jag älskar lika mycket som henne! När man inte är släkt på riktigt utan att föräldrarna helt plötsligt gifter sig så kanske det är svårt att skapa bra band, men jag tycker att detta har fallit helt perfekt, klart att vi har tjafsat men det gör alla någon gång; iallafall så är jag sjukt glad över att våra föräldrar gift sig så vi fick denna chans att träffa varandra. Vi båda har vuxit ganska mycket på kort tid. 


   


Bilderna är ca ett år gamla men så fina!


// Nattis

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards