nattisss

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Nattisss - 19 november 2012 20:57

Ja, vad ska man säga om framtiden? 

Som alla tjejer drömmer jag ju någon gång om att gifta mig och skaffa barn. Men efter åren har gått har jag insett att jag kanske inte behöver göra det nu på en gång, jag kan tänka mig att vänta några år! Jag är ju trots allt bara 19, jag är mogen för att ta det steget men jag vill inte skynda in i något! Jag älskar det livet jag har idag, min sambo och mina katter ger mig all den kärlek jag behöver! Dessutom måste jag säga att mina katter är det bästa jag har!   


Iallafall så får vi se vad som händer i framtiden, jag hoppas på att få ett riktigt jobb. Men man vet ju aldrig vad som händer! Jag ska tillbaka till reumatologen på torsdag för att kolla upp min tå och för att mina tabletter jag fick inte hjälpte... Det är rätt drygt att behöva springa till läkaren var och varannan vecka men vad gör man inte för att få hjälp! Jag hoppas att en dag så kan jag gå utan smärta, fast just nu får jag fortsätta leva med den...


Åh, just nu är jag glad! Mitt i allt detta bloggskrivande så ringde min kära "bror"! Ja, han är min bästa vän och har alltid stått vid min sida oavsett vad som hänt i mitt liv! Även om han och jag inte pratar så ofta så har vi ändå hur bra kontakt som helst! 


Nej nu är det dags att ta hand om disken! 


// Nattis

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards