nattisss

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Vädret = kaos

Av Nattisss - 30 oktober 2012 15:41

Igår var det snöstorm när jag gick till jobbet och det regnade när jag skulle gå hem... Inte det roligaste vädret för jag har ingen mössa...

Idag så regnade det när jag gick till jobbet men när jag gick hem så lös solen.. 

Väldigt udda väder men huvudsaken är att det inte är -20 grader ännu!


Måste bara passa på att säga att jag lycklig!

Jag har ett underbart jobb att gå till, cheferna är underbara och kollegorna också! Det ända negativa är väl att dom alltid spelar samma låtar om och om igen... Men det är ju inte det viktigaste här i livet!

Det finns flera anledningar till att jag är lycklig! Jag satt och chattade med en av mina chefer på P&L och jag ska få bli teamledare för funktionärer! Det ska bli så grymt kul!

Jag ska även till Gotland på fredag, äntligen får jag åka tillbaka! Jag saknar det så sjukt mycket. När jag är på Gotland så mår jag hur bra som helst, jag blir en helt annan person.

Jag får även besök av min lilla syster denna vecka och det ska bli sjukt mysigt! :)

Jag har världens gosigaste katter! 


Sen så finns det ju vissa nackdelar i livet också... 

Jag kan inte sova, jag är ensam med mössen på kvällarna denna vecka, vårt vatten smakar blod och luktar avlopp... Det går inte ens att tvätta utan att det luktar halvt gott och halvt äckligt... 

Iallafall så ska alla problem lösas på något sätt. Jag måste fundera lite på sömnen och ringa till hyresvärden igen om vattnet!


Nej, dags att börja laga middag så att den blir färdig i rimlig tid idag ;)


//Nattis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattisss - 29 april 2015 18:22

För ett år och en dag sedan åkte jag till akutmottagningen vid klockan 13 för att jag hade mått illa i sedan i lördagskväll. Jag trodde att jag blivit matförgiftad av dåliga räkor jag ätit till lunch på IKEA under lördagen. När jag kom fram till ka...

Av Nattisss - 10 mars 2015 09:40


Ja det här med att sova. Alva har hittills inte somnat om man inte vaggar henne i famnen. Oftast har hon varit övertrött så det är en kamp att få henne att sova för det ska skrikas och fajtas med armarna först en stund innan hon trycker ansiktet i ...

Av Nattisss - 5 mars 2015 21:48


Som rubriken säger så gör vi framsteg här hemma. Mest Alva, men även jag gör framsteg med att inte sitta och kolla på henne medan hon sover ;)  För att återgå till att Alva gör framsteg. Hon har äntligen acceptera att ligga på mage på golvet/skötbo...

Av Nattisss - 24 februari 2015 20:56


Som rubriken säger har jag idag vart hos handkirurgen. Sedan 2011 har jag haft en knöl på handleden som även kallas för ganglion. Är ni nyfikna på vad det är kan ni googla det så kommer det upp en jättebra länk till akademiska sjukhusets hemsida.  ...

Av Nattisss - 20 februari 2015 13:33

Det är snart två månader sedan Alva föddes. Under 6 av 8 veckor har hon legat på mig mer eller mindre konstant. Hon har sovit på mig på nätterna och inte accepterat Andis mer än en kvart max. Nu de senaste två veckorna har hon sovit i sitt babynest s...

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards