nattisss

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Flytt

Av Nattisss - 26 september 2012 15:46

Ja, för ett tag sedan flyttade jag och Andis hemifrån! Och efter mycket tjat och gnäll på Telia har vi äntligen fått internet. Dock väntar vi fortfarande på att få tv-kanaler... Mitt i allt detta har vi köpt tv, ljudsystem och en soffa; samt en massa små grejer som man kan behöva i ett hem. 

Dessutom så fick vi två kattungar av han som hyrde huset innan oss, så vi är fyra i familjen nu. Hur mysigt som helst. 


Imorgon ska jag hem till mamma för att bada katterna, det kommer bli en utmaning men med mammas hjälp ska det nog gå bra!


Här kommer lite bilder på huset och katterna   


Utifrån: 


     


Toalett nr 1

   


Kök

   


Vardagsrum

 


"Finrum"

 


Toalett nr 2

 


Sovrum

 



Katterna 

       



 
 
Lailala

Lailala

8 oktober 2012 12:01

Hej min fina flicka!
Fina bilder på ert nya hem. Hur känns det att ha flyttat från mamma? Hoppas allt är bra med er. Såg att du har fått praktikplats. Jätte roligt. Var rädd om er och ha det så bra.
Saknar dig jätte mycket.
Kramar i massor till väldens gulligaste tjej. <3

http://lawills.bloggplatsen.se

Nattisss

8 oktober 2012 22:08

Hejsan!
Jodå det känns bra att flyttat från mamma, bättre än förväntat!
Jo det är kul att ha något att göra på dagarna så man slipper ligga hemma och inte göra något!
Saknar dig också och ta hand om dig nu!
Kramar i mängder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattisss - 29 april 2015 18:22

För ett år och en dag sedan åkte jag till akutmottagningen vid klockan 13 för att jag hade mått illa i sedan i lördagskväll. Jag trodde att jag blivit matförgiftad av dåliga räkor jag ätit till lunch på IKEA under lördagen. När jag kom fram till ka...

Av Nattisss - 10 mars 2015 09:40


Ja det här med att sova. Alva har hittills inte somnat om man inte vaggar henne i famnen. Oftast har hon varit övertrött så det är en kamp att få henne att sova för det ska skrikas och fajtas med armarna först en stund innan hon trycker ansiktet i ...

Av Nattisss - 5 mars 2015 21:48


Som rubriken säger så gör vi framsteg här hemma. Mest Alva, men även jag gör framsteg med att inte sitta och kolla på henne medan hon sover ;)  För att återgå till att Alva gör framsteg. Hon har äntligen acceptera att ligga på mage på golvet/skötbo...

Av Nattisss - 24 februari 2015 20:56


Som rubriken säger har jag idag vart hos handkirurgen. Sedan 2011 har jag haft en knöl på handleden som även kallas för ganglion. Är ni nyfikna på vad det är kan ni googla det så kommer det upp en jättebra länk till akademiska sjukhusets hemsida.  ...

Av Nattisss - 20 februari 2015 13:33

Det är snart två månader sedan Alva föddes. Under 6 av 8 veckor har hon legat på mig mer eller mindre konstant. Hon har sovit på mig på nätterna och inte accepterat Andis mer än en kvart max. Nu de senaste två veckorna har hon sovit i sitt babynest s...

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards