nattisss

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

tryckfel

Av Nattisss - 9 augusti 2012 22:16

Japp, jag råkade skriva söndag istället för fredag som dag då vi ska kolla på huset. Så imorogn alltså, det känns mycket större än vad det kanske egentligen är. Jag har ju aldrig flyttat utan mamma, frågan är hur det kommer att kännas utan att ha mamma där som tjatar och gnatar på en för att få arslet ut vagnen att göra något. Jag kan allt jag ska kunna för att flytta hemifrån men det kommer ändå kännas konstigt... 

I alla fall kommer jag nog klara av detta med hjälp av andis!


Just nu sitter jag och chattar med en kompis på msn! Eftersom vi så trött ska ni få ett smakprov på hur trött man kan vara för vi har skrattat galet mycket åt detta   


Natalie Sidestål säger
det är svårt att skriva i sin egen blogg för jag vet inte vad jag ska skriva eller hur jag ska formulera mig.. är det ett I-landsproblem?


agda .... säger
definitivt


Natalie Sidestål säger
haha


agda .... säger
kan inte tänka mig att u-länder har sånna problem


Natalie Sidestål säger
hahhahahhahhahaha


nääe dom är ju ändå böjda så då borde dom har mer fantasi
vi är ju rätt raka så vi går ju bara i samma riktning hela tiden

agda .... säger
hahaha xD


agda .... säger
tror inte det har nått med bokstaven att göra xD


Natalie Sidestål säger
tyst nu, det har det visst det


agda .... säger
hurdå?

detta kan bli det mest långsökta ever


Natalie Sidestål säger
jag ångrar mig.


agda .... säger
HAHA!! xD


Natalie Sidestål säger
går man i ett U tillräckligt länge har man ju gått i cirklar tillslut men går man som ett I så ser man ju mycket mer för då går man ju bara rakt fram fast till slut kanske man fastnar i en vägg och får ringa brandkåren så dom kan slå upp huset och hämta en och placera ut en på en annan plats så man kan fortsätta raktfram


agda .... säger
da fuck?


Natalie Sidestål säger
trött


agda .... säger
haha märker det xD
vrf i helvete ska man ringa brandkåren för att slå upp ett hus?
vänd på människan ist


Natalie Sidestål säger
det funkar inte om den sitter fast i vägger
väggen*


agda .... säger
får väl dra?


Natalie Sidestål säger
haha


Ja, som sagt är vi båda trött och har dålig humor! Men vi underhåller i alla fall varandra   

Samtidigt som jag chattar med henne lyssnar jag på Bob Dylan och Jimi Hendrix .   Det finns inget som kan slå Bob Dylans röst, kanske Johnny Cash men det ligger mest åt Bob, det är det bästa som finns! 


Nej det kanske är dags att sova lite så man faktiskt orkar upp imorgon för då är det mycket som ska göras inför min födelsedag..


// Nattis


 
 
Ingen bild

Michaela som ska hoppa lite extra på din födelsedag ;)

10 augusti 2012 00:03

Men Hallådär! Vad hände med bumbibjörnarna?! :o ;)

Nattisss

22 augusti 2012 13:56

Bumbibjörnarna finns i mitt liv men de går inte att samla på :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattisss - 29 april 2015 18:22

För ett år och en dag sedan åkte jag till akutmottagningen vid klockan 13 för att jag hade mått illa i sedan i lördagskväll. Jag trodde att jag blivit matförgiftad av dåliga räkor jag ätit till lunch på IKEA under lördagen. När jag kom fram till ka...

Av Nattisss - 10 mars 2015 09:40


Ja det här med att sova. Alva har hittills inte somnat om man inte vaggar henne i famnen. Oftast har hon varit övertrött så det är en kamp att få henne att sova för det ska skrikas och fajtas med armarna först en stund innan hon trycker ansiktet i ...

Av Nattisss - 5 mars 2015 21:48


Som rubriken säger så gör vi framsteg här hemma. Mest Alva, men även jag gör framsteg med att inte sitta och kolla på henne medan hon sover ;)  För att återgå till att Alva gör framsteg. Hon har äntligen acceptera att ligga på mage på golvet/skötbo...

Av Nattisss - 24 februari 2015 20:56


Som rubriken säger har jag idag vart hos handkirurgen. Sedan 2011 har jag haft en knöl på handleden som även kallas för ganglion. Är ni nyfikna på vad det är kan ni googla det så kommer det upp en jättebra länk till akademiska sjukhusets hemsida.  ...

Av Nattisss - 20 februari 2015 13:33

Det är snart två månader sedan Alva föddes. Under 6 av 8 veckor har hon legat på mig mer eller mindre konstant. Hon har sovit på mig på nätterna och inte accepterat Andis mer än en kvart max. Nu de senaste två veckorna har hon sovit i sitt babynest s...

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards