nattisss

Alla inlägg den 17 juli 2012

Oj!

Av Nattisss - 17 juli 2012 17:42

Hej, jag har varit rätt dålig på att uppdatera min blogg då jag inte haft någon dator tills för ett tag sedan...


Som sagt gick min dator sönder och jag har inte kunnat sitta vid någon på ett tag, men för typ 2-3 veckor sedan fick jag en födelsedagspresent i förskott av min underbara pojkvän och nu kan jag sitta vid datorn när jag känner för det   har jag någonsin sagt att jag älskar honom mest av allt? 


Well, jag är iallafall på Gotland på "semester" och har snart varit här i 2½ vecka. (jag är arbetslös så jag kan inte kalla det semester på rikitigt). Vi har varit i Stånga för att min kille spelar pärk och det var stånga spelen typ hela förra veckan så jag hade min syster nere på besök under stångaspelen så hon fick träffa mina och killens vänner och för att hon ville vara med och kolla på när grabbarna och tjejerna spelade pärk! Grattis till Pärkens vänner från götborg (PV Göteborg) som tog sig ur rekryten upp till 4:an! Ni var väldigt duktiga   

Igår åkte syrran hem och idag har jag bakat en kladdkaka hemma hos min killes mamma så fikade lite där och det var mysigt, vi kollade även på när killens bror spelade WII och han är bättre än mig på sådant! 


Idag firar jag och min pojkvän 14 månader tillsammans   Jag hoppas självklart att det ska bli fler   

Ikväll blir det middag på stan med massa människor   


Nej nu är det dags att få igång appen till denna bloggsida så jag kan blogg oftare om jag är ute och reser!

Bilder kommer och jag ska försöka komma ihåg att göra ett inlägg om studenten   


//Nattis



Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards