nattisss

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Nattisss - 11 februari 2012 23:15

Ja, nu har jag ändrat och raderat inlägg för att andra ska kunna läsa så inte det är bara jag som kan läsa det jag själv skriver!

Uppdatering om vad som hänt den senaste tiden!

19/1 vaknade med huvudvärk som inte var av denna jord...

26/1 åkte till läkaren för att kolla upp vad som var fel med mitt huvud och då hade jag även fått ont i käken på högra sidan... Fick massa värktabletter för att se om det hjälpte...

27/1 åkte till tandläkaren för att se vad som var fel med min käke, dom kollade, kände och klämde på muskler och leder. Dom kom fram till att det kunde vara inflamation i käkleden så jag fick börja äta smärtstillande för att se om inflamationen försvann.

30/1 åkte tillbaka till tandläkaren och hoppades på ett vettigt svar men dom sa bara att jag skulle fortsätta äta värktabletter och smärtstillande. Status: fortfarande ont i käken och huvudet trots att jag åt så mycket medicin.

3/2 åkte ännu en gång till tandläkaren och nu sa dom att dom inte kunde göra någe mer å att jag fick åka till läkaren för att se vad som är problemet. Visst tänkte jag och åkte hem igen. 

(Just det, jag har glömt bort att ända sen den 27/1 har jag ätit barnmat eller mat som är lättuggad; typ potatis, ris, pasta, köttfärs, fisk, yoghurt och tortilla bröd...

6/2 åkte till läkaren för att se vad han säger... Vi pratade och han undersökte käken och huvudet  lite och kom fram till att jag kan ha reumatiskt i käken och ska nu undersöka mig för detta, jag fick ännu starkare mediciner för att hoppas på att värken skulle släppa. Men det gjorde den inte... Jag blev bara jättehög och började spy, livet sög och jag trodde ett tag att jag fått magsjukan men så var det inte för dagen efter tog jag inga piller och jag mådde jättebra, förutom värk. Jag ringde sjukhuset som sa att min läkare var på semester så att det skulle ringa en ny läkare till mig. 

7/2 ringde den nya läkaren till mig och skrev ut nya värktabletter.. Det jobbigaste med hela historien är att ingen värktablett jag tagit hittills har stoppat smärtan utan den finns alltid där och påminner mig om att jag inte får tugga eller att jag kan göra massa saker som jag vill. 

Jag orkar inte längre gå på morgonen som jag allid gjorde. Jag orkar inte med skolan för jag får inte i mig det jag behöver när jag äter. Jag orkar inte alltid vara trevlig när jag har värk 24/7. Jag känner mig mest ivägen och dryg nu för tiden. 

Jag hoppas att detta en dag ska vara över.

Jag ska till läkaren den 20/2 och röntga käken så jag får se vad som kommer hända med mig senare. 

Detta var allt jag hade för nu. Vi hörs

// Nattisss

Presentation


Hej!
Tänkte berätta om min vardag.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards